سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران
سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران

به سکوت سرد زمان

به سکوت سرد زمان
به خزان زرد زمان
نه زمان را درد کسی
نه کسی را درد زمان
بهار مردمی ها طی شد
زمان مهربانی طی شد
آه از این دم سردیها، خدایا (2)
نه امیدی در دل من
که گشاید مشکل من
نه فروغ روی مهی
که فروزد محفل من
نه همزبان دردآگاهی
که ناله ای خرد با آهی
داد از این بی دردیها، خدایا (2)
نه صفایی ز دمسازی به جام می
که گرد غم ز دل شوید
که بگویم راز پنهان
که چه دردی دارم بر جان
وای از این بی همرازی خدایا (2)
وه که به حسرت عمر گرانی سر شد
همچو شراری از دل آذر بر شد و خاکستر شد
یک نفس زد و هدر شد
یک نفس زد و هدر شد
روزگار من به سر شد
چنگی عشقم راه جنون زد
مردم چشمم جام به خون زد
آه .. دلبرم زنا شکیبی
با فسون خود فریبی
چه فسون نافرجامی
به امید بی انجامی
وای از این افسون سازی، خدایا (2)

><><><><><><><><><><><><>

خواننده و آهنگساز : استاد محمد رضا شجریان
اجرا شده در دستگاه ماهور
شاعر : جواد آذر

نظرات 8 + ارسال نظر
ایرج دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ

باسلام خدمت مدیر محترم سو تیام
خیلی عالیه موکه کیف کردم به کارت ادامه بده مو خم هم
بختیاریم البته منجزی هدم و ستار ازنم

محسن یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام لرهای کوچک خرم آباد به همه لرهای بزرگ بختیاری.

Amir یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

dastet dard nakoneh

آواز دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

https://www.youtube.com/watch?v=J1K3JWy_yrA&feature=related

مهران شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

بهار مردمی ها دی شد. زمان مهربانی طی شد

سعید پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.hafez6404@.

بهار مردمی ها دی شد.

عمران سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ

دمتون گرم

سامان سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

مرسی عزیز عالی بود ولی یه جا رو اشتباه داشتی (بهار مردمی ها طی شد) بهار مردمی ها دی شد این درسته بازم ببخشید ایراد گرفتم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد