سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران
سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران

زندگی نامه " استاد ملک محمد مسعودی "

ملک محمد مسعودی

 

پ.ن: ملک محمد مسعودی در بهمن ماه 1331در شهرستان بروجن از توابع استان چهار محال وبختیاری دیده به جهان گشود وی تحصیلات ابتدایی را در همان شهر ومتوسطه را در اصفهان به اتمام رسانید سپس وارد دانشسرای عالی تربیت معلم گردیدودر رشته زبان انگلیسی فارغ التحصیل شد وی مجددا به دانشگاه رفت ودر رشته مهندسی بهداشت فارغالبحصیل شد مدتی افتخار شارگردی استاد عالیقدر تاج اصفهانی را داشته است واز محضر استادانی نظیر علی خان ساغری وحسن کسایی .استاد نعمت ستوده کسب موسیقی کرده است  وپس از مدتی به تهران می رود ودر مکتب شادروان استاد اسماعیل مهرتاش به تکمیل آموخته های خود می پردازد وماندگار ترین اثر این هنرمند "مندیر" می باشد.اخیرا هم آلبوم زیبایی بنام دزپارت که با پسرش هم خوانی کرده است را به بازار ارائه کرده که آلبوم بسیار زیبایی میباشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
علی شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ق.ظ

خیلی دوستش داریم

بهزاد شمسی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

با عرض بهترین و زیباترین سلامها خدمت استاد گرامی .امید آن دارم در سراسر عمر با عزتتان غبار غم به سیمای پر از مهترتان ننشیند و همیشه لبتان خندان و دلتان شاد باشد . انشاالله
افتخار بزرگی که نسیب این حقیر است اینست که ۳ سال شاگرد حقیر شما در دوره راهنمایی در مدرسه شهید طاهری شهر بروجن در سالهای ۶۴ - ۶۵ و ۶۶ بودم و هیچگاه شما را فراموش نمیکنم . الان بعد از گذشت سالها هر زمان که در دانشگاه ایران صحبت معلم زبان میشود با افتخار از شما یاد میکنم .
استاد . همیشه سلامت باشید . ارادتمند شما .شمسی - تهران - مرداد ۸۷

نیلوفر چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام،یه خواهشى دارم ازتون،دیکه نمیدونم به کدوم
سایت و وبلاک سربزنم،توروخدا اکه براتون مقدوره ‏
متن و ترجمه کامل ترانه‏(لاله سر‏)رو برام بذارید،یه
دنیاممنونتون میشم.

فهیمه حداد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

از تمام وجودم برای استاد مسعودی آرزوی سلامتی دارم. من وقتی صدای استادو میشنوم از ته ته قلبم این جیگرم میسوزه! محاله که آهنگاشونو گوش بدم و گریه ام نگیره! وقتی دلم میگیره صداشون منو آروم میکنه.

رضا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ب.ظ

درود بر شما استاد بزرگوار
واقعا کلمه استاد برازنده صاحبان صداهای دلنشین و کم نظیری همچون شماست...
همواره پیروز و تندرست باشید. انشاالله...

ناصر گل محمدی ایلام شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام وصد سلام خدمت استاد ملک مسعودی عزیز
استاد بزرگوار ارادت دارم خدمت شما من کوردم اما صادقانه بگم صدای پر از ذوق و هنر جنابعالی بمن آرامش میده،
بخاطر عشقی که به مردم با اصالت بختیاری دارم بیش از 50 بار به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده ام و من مدیون یکی از عزیزان بختیاری هستم که منو با مردم آن دیار آشنا کرد، از خداوند متعال طول عمر با عزت همراه با سلامتی برای شما خواستارم،

خ محمودیان دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام درودبی پایان خدابراستادبزرگواراستادملک محمدمسعودی سپاس خدایی راکه چنینی شخصیتی را خلق کرد خیلی دوستت داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد