سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران
سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران

دانلود آهنگ ای یوسف خـوش نام ما "ساخته استاد مشکاتیان"

( 5:31)

ای یوسف خـوش نام ما
خوش می روی بر بام ما
ای در شکــسته جام ما
ای بــــــر دریـــده دام ما

               * * *
ای نـــور ما، ای سـور ما
ای دولــــــت منصـــور ما
جوشی بنه در شــور ما
تا می شـــود انگـــور ما

               * * *
ای دلبـــر و مقصـــود ما
ای قبلــه و معبـــــود ما
*آتش زدی در عــــــود ما
نظاره کـــــــن در دود ما

               * *
ای یار ما عیّـــــــــــار ما
دام دل خمّـــــــــــــار ما
پا وا مکــش از کــــار ما
بستان گرو دستـــــار ما

              * * *
در گل بمــــــانده پای دل
جان میدهم چه جای دل
وز آتـــــش ســـودای دل
ای وای مــا، ای وای دل

                

<><><><><><><><><><><><>
<>   آهنگساز : پرویز مشکاتیان       <>
<>                کامبیز روشن روان     <>
<>   خواننده : محمد رضا شجریان   <>
<>   اجرا در دستگاه: نوا                 <>
<>   تار : داریوش طلایی                <>
<>   سنتور : بهنام مناهجی           <>
<>   نی : جمشید عندلیبی           <>
<>   ویلون : ارسلان کامکار             <>
<>   کمانچه : اردشیر کامکار           <>
<>   دف : بیژن کامکار                    <>
<>   تنبک : ارژنگ کامکار               <>
<><><><><><><><><><><><>

نظرات 18 + ارسال نظر
اسیر کویر جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.asirkavir2.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری با یه عالمه مطالب جالب و خواندندی .
از این که ما رو قابل دونستین و به وب ما سر زدین ممنون
من حتما ادرس وب شما رو در لیتک های خودم میذارم
شما هم خودتون هر جور که دوست داشتین اگه خواستین میتونین ادرس وب من رو در لینک های خودتون بذرین
اما وب ما به خوبی مال شما نیست
موفق باشی
قربان یو m

تاراز شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 ب.ظ http://bibiyan.persianblog.com

تجدید خاطره ای شد.بسیار لذت بخش. درود بر شما.

اوج عمیق یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام .. ممنونم بازم..

عشق بختیاری یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ http://narimanfar.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممم

نیما عزیز شما وبلاگ بسیار زیبا وقشنگ وبا مطالب جالب دارید من وبلاگ شما از دوست خوب ومحترم درلینک تاریخ وفرهنگ بختیاری دیدم وازاینکه با دوستانی جدید ودوست داشتنی ازطریق وبلاگ اشنا می شوم خیلی خوشحالم امیدوارم که به وبلاگ عشق بختیاری که در حد آماتور هم نیست سری بزنید ونظر خوب و محترم شما دروبلاگ م ببینم واگر مایل باشید من لینک شما را به لینکهای خودم اضافه خواهم کرد وشما اگر مایل بودید لینک منو به لینک های خود پیوند بزنیدوبرای شما ارزوی موفقیت وسلامتی دارم.

ممنون موفق و موید پیروز پاینده باشی.

دوست ویار شما راستین.بای

پوراندخت دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.poorandookht.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید برای تلاشی که جهت به ثبت
رساندن این مطالب زیبا می کنید با تشکر

علی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.gharne21.blogfa.com

سلام دوست عزیز .بلاگ بسیار عالی دارید
من هم موسیقی کار می کنم ولی کلاسیک و فلامنکو
اگه میشه اطلاعات جامعی راجع به دستگاه هی موسیقی ایران و شیوه نت نویسی و ... به همراه اهنگ برای تفهیم بیشتر بنویس.
با تبادل لینک مواقی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ عالی داری
اگه میشه از دستگاه های موسیقی ایرانی شیوه نت نویسی و ... همراه با آهنگ برای تفهیم بیشتر مطلب یزار
منم موسیقی کار می کنم فلامنکو و کلاسیک. ولی به سنتی خیلی علاقه دارم.
با تبادل لینک موافقی؟




مجتبی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.heivedy.blogfa.com

سلام
عید سعید مبعث بر تمام پیروان حق و حقیقت مبارک باد

ای افتو مه به زیر چوقات
ای پاک ترین پیا محمد
ای سی دل او وجود پاکت
آبیده جهون به پا محمد
دونم که نه آفریده خلقی
بهتر ز تو دی خدا محمد
آسون تو بگر به پیرونت
روز عمل و جزا محمد

در ضمن وب شما بسیار سنگین است و برای لود شدن آن باید حدود ۱۵ دقیقه صبر کرد و بعضی اوقات نیز ود نمی شود پیشنهاد می کنم قالب وب را عوض کنید
در پناه محمد و آلش
سربلند و بخت یار

حسین شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام، تبریک میگم، وبگلاگتون فوق العادس. واقعا عالیه.

فقط...یه سوال، این آهنگارو میتونم آنلاین بشنوم اما نمیتونم داونلودشون کنم ! چجوری میتونم اینکارو بکنم؟

Navid یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ

Hi
Perfect song, I was seaching for it and found it here:)
Thanks a lot

داریوش دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ http://marze-porgohar.blogfa.com/

درود بر دوست داران خسرو اواز ایران
من برای اولین بار میام وبتون
خیلی عالیه
مخصوصا اهنگایی که میزارین
اما اینا فقط برای گوش دادنه نه دانلود
در مورد تبادل لینک هم فکر کنید
بدرود

ali جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://kamanche.blogfa.com

با سلام
من دو تا وبلاگ دارم (یکی فارسی و دیگری انگلیسی)که در مورد کمانچه و اساتید این رشته هستن
اگر منو لینک بذارین تو پیونداتون متشکر میشم.
آدرس قسمت انگلیسی:kamanche-e.blogfa.com

شجاعیان چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.shajarianconcert.blogfa.com/

سلام خیلی وبلاگ جالب و خوبی دارید ٫ واقعاْ لذت بردم.
فقط یه نکته رو خواستم بگم و اون اینه که آهنگساز این اثر فقط استاد مشکاتیان هست و آقای کامبیز روشن روان درآمد ابتدای کاست رو آهنگسازی کردن .
با تشکر

مرتضی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

عالیه

پلی اندرون سیاهی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.dalta.blogfa.com

دمت گرم کاش لینک دانلود شم می ذاشتی

با سلام دوست خوبم که هنر رو خوب می ش پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://soltanian1343@blogfa.com

دوست عزیز قطعات بسیار جالب و با ارزشی از موسیقی اصیل ایرانی را در وبلاکت قرار دادی و لی هرچه کردم نتونتستم ردیف آواز ی «ای یوسف خوش نام ما» رو دانلود کنم. لطفاْ بهم بگو چه جوری این کارو انجام بدم. متشکرم.

مهدی یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

عالی بود .....!!!!

ناصر قربانی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد