سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران
سو تیام

سو تیام

موسیقی سنتی ایران

پرند شوشتری (معمای هستی )

دو زلفونت بود تار ربابم
 چه می خواهی از این حال خرابم
* * *
تو که با ما سر یاری نداری
 چرا هر نیمه شو آیی به خوایم   
* * *
پرند شوشتری، زگل نازکتری
ندیده بودم، حال دیدم
* * *
اگر مستم من از عشق تو مستم
بیا بنشین که دل بردی ز دستم
* * *
پرند شوشتری، زگل نازکتری
ندیده بودم، حال دیدم

 

 

معمای هستی 

 

 

<><><><><><><><><><><><>
<>
 نام اثر : پرند شوشتری               <>
<>
  خواننده : استاد شجریان             <>
<>  نوازنده سه تار : استاد لطفی       <>
<>
  آهنگ : قدیمی منسوب به شیدا  <>
<>
دستگاه : شور                            <>
<>
  شعر : شوریده شیرازی               <>
<>
  آلبوم : معمای هستی               <>
<><><><><><><><><><><><>

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://agerin1.blogsky.com

سلام.. خوبید شما.. تبریک می گم وبلاگ موفقی دارید امیدوارم که پر بار تر بشه و هر روز سیر صعودی داشته باشه ...سال نوتونم مبارک باشه ...سو تیام!!! به به .. اسم مورد علاقه ی من = نور چشم !!! درسته ... میتونید از تیام ( ایمان) بپرسی که من سر این اسم سو تیام چه دعوا ها که نکردم و چقد این اسمو دوست دارم
باید که که بختیاری باشید
موفق باشید

فاضل جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ http://tar-setar.blogspot.com

من فکر کنم که شعر از دو بیتی های بابا طاهر باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد